«Кухар, Офіціант, Бармен»

Професія кухар-одна з найдревніших у світі, котра збереглася до наших днів і постійно розвивається


Кухарська справа – одна з найпочесніших у всі часи, тому наших випускників завжди чекають підприємства громадського харчування.

 КУХАР – ЦЕ В ПЕРШУ ТВОРЕЦЬ Творець прекрасного, смачного, привабливого.

ВМІННЯ ПРИГОТУВАТИ ХОРОШУ ЇЖУ –– завжди було проявом високої майстерності. Адже для повноцінної праці і відпочинку людині потрібна смачна, якісна, естетично оформлена, приготовлена дбайливими руками їжа.

РОБОТА У КУХАРЯ ТАКА –ПРИНОСИТИ ЛЮДЯМ РАДІСТЬ.  Важка, але одночасно цікава професія кухаря, вона приносить людині велике моральне задоволення.

Кухар  повинен знати: Основи живлення, характеристики та біологічну цінність продуктів, ознаки їх доброякісності, асортимент виробів, що випускаються, рецептури, норми витрат сировини, напівфабрикатів, технологію та режим приготування страв і кондитерських виробів.

Відомо, що від того , як нагодувати людину, залежать і його здоров'я, і настрій, і успіхи у справах.


ПРОФЕСІЯ ОФІЦІАНТ, БАРМЕН 
— це мистецтво, яке допомагає зробити прийом їжі естетичним дійством. Адже людині притаманно не просто втамовувати почуття голоду, а отримувати задоволення від зовнішнього вигляду страв, їх аромату, оформлення. Сама атмосфера трапези не тільки сприяє травленню, але і дає можливість розслабитися, відпочити, забути про поточні проблеми.

Професія офіціант,бармен  має три складові: правила сервіровки столу, правила і технічні прийоми обслуговування гостей і основні правила етикету.

 Офіціанти не тільки обслуговують відвідувачів, сервіруючи столи відповідно до встановлених стандартів, стежачи за чистотою, станом і комплектністю столових приборів, посуду, скатертин і серветок. Вони повинні добре знати меню, основні і сезонні блюда і напої, які пропонують гостям.

Хороший офіціант повинен зуміти дати пояснення по кожному блюду з меню, знати, з яких продуктів готується кожне блюдо, які соуси можуть бути запропоновані до вибраного блюда, знати і пропонувати вина до замовлення, розповівши при цьому клієнтові про сорт запропонованого вина. Значить, офіціант повинен мати відмінну пам’ять. 

Крім цього потрібно знати етикет обслуговування: як і з якого боку подавати блюда, стежити за наповненістю келихів, уміти розкласти замовлення із загального блюда на порційні тарілки, вчасно подати рахунок. Уміння спілкуватися з різними людьми — це невід’ємний навик для роботи офіціантом. Офіціант в рамках своєї компетенції може вирішити проблему, що виникла у клієнта. І головні якості, якими повинен володіти офіціант, — це мобільність, стійкість до стресів, ввічливість. Офіціантові просто необхідно знати основи психології, розбиратися в тонкощах настрою клієнта.

І САМЕ ТОМУ МИ ПРОПОНУЄМО ТАКЕ ЦІКАВЕ ВЗАЄМОПОВЯЗАННЯ  ПРОФЕСІЙ

Заробіток та перспективи зайнятості

Сьогодні ресторанний бізнес бурхливо розвивається і постійно потребує кваліфікованих кадрів. Тому кухарі, офіціанти, бармени зараз дуже затребувані на ринку праці.

Розміри заробітної плати залежать від кваліфікаційного рівня працівника та конкретно відпрацьованого часу , від результатів праці і визначається тарифними ставками, різноманітними надбавками, доплатами, додатковими винагородами та преміями за результатами і якістю роботи за місяць. 

 

Якщо Ви бачите себе майбутнім офіціантом, барменом,
ласкаво просимо до нас на навчання!